Menu główne

Dlaczego mali przedsiębiorcy powinni znać się na marketingu sieciowym?

Internet jest najtańszym i najszybszym kanałem, dzięki któremu mali przedsiębiorcy są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów. Marketing internetowy, który występuje często pod nazwą marketing online zyskał w ostatnich latach bardzo dużą popularność. Społeczeństwo ma dość ulotek, które walają się po klatkach schodowych, dość banerów wiszących na płotach, bilboardów na każdym z bloków, czy reklam w TV, które często są dłuższe od oglądanego programu. Dlatego marketing online ma wielkie szanse zostać monopolistą.


Czytaj dalej...

Comment

Drugie dno logo...

Widzimy je codziennie, czasem kilka razy w ciągu dnia, może nawet mamy je za oknem, ale nie każdy widzi w nich drugie dno. Mowa o logo znanych marek, które wnikliwym obserwatorom dają coś więcej... Dzisiaj na luźno, chciałem Wam pokazać jak sprytnie wielkie firmy, wielkie marki ukryły w logo drugie dno. W atykule omówimy przykład takich marek jak Carrefour, FedEx, NBC i amazon.


Czytaj dalej...

Comment

Co ja z tego będę miał? Poznaj 4 typy chwytliwych nagłówków reklamowych

Niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że wystarczą ułamki sekund, żeby zainteresować klienta swoją reklamą. Nie jest istotne, czy reklama jest outdoorowa jak np. billboard, czy baner na płocie ani też czy to reklama drukowana w prasie lub ulotka.

Większość uważa, że w najważniejszym miejscu ulotki - czyli u jej szczytu na pierwszej stronie powinno znaleźć się ich duże logo. Niestety... najprawdopodobniej nie jesteś jeszcze rekinem w branży i nie masz takiej rozpoznawalności marki jak Ci się wydaje. Lepiej stąpać twardo po ziemi.


Czytaj dalej...

Comment

Spójna identyfikacja wizualna. Czy to ważne?

Zakładając firmę bardzo często bagatelizujemy pewien obszar działań, zajmujemy się sprawami wg. nas pilniejszymi, a kiedy już firma działa, to wyprostowanie błędów popełnionych na początku zaczyna kosztować więcej. Podobnie jak w przypadku budowy domu, kiedy wykańczamy ściany, a okaże się, że drzwi wejściowych nie da się otworzyć, bo blokuje je płot, tak wiem - przykład jaki pewnie nie wydarzy się w rzeczywistości, jednak chciałbym Ci zwrócić uwagę na coś bardzo ważnego. Na budowę swojej identyfikacji wizualnej i marki.


Czytaj dalej...

Comment

Subskrybuj to źródło RSS

Nasz newsletter

Zapisz się na naszą listę. Pamiętaj - my też nie lubimy spamu!
Please wait

Bestseller

Mistrz podrywu. Sztuka uwodzenia słowami
  • Autor: Marcin "Adept" Szabelski
  • Cena: 39.90 zł
  • Marka: Sensus
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
Dodaj Mistrz podrywu. Sztuka uwodzenia słowami do koszyka

Książka Dnia

Fotografia cyfrowa dla seniorów. Seria praktyk
  • Autor: Nick Vandome
  • Zniżka: 20%
  • Cena: 39.00 31.20 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
Dodaj Fotografia cyfrowa dla seniorów. Seria praktyk do koszyka

Losowa Książka

Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża
  • Autor: Neil Fiore
  • Cena: 39.90 zł
  • Marka: Sensus
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
Dodaj Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża do koszyka

Logowanie

Zarejestruj się