Menu główne

Max i Tomek na drodze do prawdziwego bogactwa - książka dla najmłodszych

Dla nas, dorosłych ludzi świadomych swojego życia powstało wiele książek, z których możemy czerpać wiedzę i inspirację. Chciałbym Wam jednak polecić książkę dla najmłodszych, dla tych o których to my musimy zadbać, żeby nie zostali zniszczeni przez system.

Książka Max i Tomek na drodze do prawdziwego bogactwa to doskonała pozycja dla najmłodszych, a także świetny pomysł na prezent. Ten projekt jest owocem współpracy dwóch naszych prowadzących Barbary Wrzosek i Marcina Arkusza i zapoczątkuje serię wydawniczą pt. ”Akademia Młodego Inwestora”.


Czytaj dalej...

Comment

Dlaczego nie mam efektów? Dlaczego innym wychodzi, a nie mnie?

Nie wiesz, czy jutro nadejdzie. Nie wiesz, czy jutro nadejdzie dla Ciebie. Nie wiesz tego! Może jeszcze dzisiaj pijany kierowca wpadnie na Ciebie, kiedy będziesz wychodzić z biura/domu/sklepu. Nie wiesz tego. Może Ty będziesz tym, który w kogoś wjedzie, Twoja wina, lądujesz w więzieniu... Nigdy nie wiesz i nie będziesz miał (miała) tej pewności, że jeszcze wszystko zdążysz zmienić, osiągnąć cele, zadowolić żonę, pobawić się z dziećmi. Musisz zdać sobie z tego sprawę.


Czytaj dalej...

Comment

Dlaczego mali przedsiębiorcy powinni znać się na marketingu sieciowym?

Internet jest najtańszym i najszybszym kanałem, dzięki któremu mali przedsiębiorcy są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów. Marketing internetowy, który występuje często pod nazwą marketing online zyskał w ostatnich latach bardzo dużą popularność. Społeczeństwo ma dość ulotek, które walają się po klatkach schodowych, dość banerów wiszących na płotach, bilboardów na każdym z bloków, czy reklam w TV, które często są dłuższe od oglądanego programu. Dlatego marketing online ma wielkie szanse zostać monopolistą.


Czytaj dalej...

Comment

Drugie dno logo...

Widzimy je codziennie, czasem kilka razy w ciągu dnia, może nawet mamy je za oknem, ale nie każdy widzi w nich drugie dno. Mowa o logo znanych marek, które wnikliwym obserwatorom dają coś więcej... Dzisiaj na luźno, chciałem Wam pokazać jak sprytnie wielkie firmy, wielkie marki ukryły w logo drugie dno. W atykule omówimy przykład takich marek jak Carrefour, FedEx, NBC i amazon.


Czytaj dalej...

Comment

Co ja z tego będę miał? Poznaj 4 typy chwytliwych nagłówków reklamowych

Niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że wystarczą ułamki sekund, żeby zainteresować klienta swoją reklamą. Nie jest istotne, czy reklama jest outdoorowa jak np. billboard, czy baner na płocie ani też czy to reklama drukowana w prasie lub ulotka.

Większość uważa, że w najważniejszym miejscu ulotki - czyli u jej szczytu na pierwszej stronie powinno znaleźć się ich duże logo. Niestety... najprawdopodobniej nie jesteś jeszcze rekinem w branży i nie masz takiej rozpoznawalności marki jak Ci się wydaje. Lepiej stąpać twardo po ziemi.


Czytaj dalej...

Comment

Spójna identyfikacja wizualna. Czy to ważne?

Zakładając firmę bardzo często bagatelizujemy pewien obszar działań, zajmujemy się sprawami wg. nas pilniejszymi, a kiedy już firma działa, to wyprostowanie błędów popełnionych na początku zaczyna kosztować więcej. Podobnie jak w przypadku budowy domu, kiedy wykańczamy ściany, a okaże się, że drzwi wejściowych nie da się otworzyć, bo blokuje je płot, tak wiem - przykład jaki pewnie nie wydarzy się w rzeczywistości, jednak chciałbym Ci zwrócić uwagę na coś bardzo ważnego. Na budowę swojej identyfikacji wizualnej i marki.


Czytaj dalej...

Comment

Najbardziej zmotywowany człowiek na świecie

Nie wiem jak to jest z tą Twoją motywacją... Każdy powinien ją mieć, zapewne każdy jakąś motywację ma, żeby osiągnąć "coś". O tym pewnie jeszcze napiszemy nie raz, teraz jednak chciałbym Ci zadać pytanie - czy wiesz, kto jest najbardziej zmotywowanym człowiekiem na świecie?

Najbardziej zmotywowany człowiek, to ktoś, kto potrzebuje toalety...!


Czytaj dalej...

Comment

Subskrybuj to źródło RSS

Nasz newsletter

Zapisz się na naszą listę. Pamiętaj - my też nie lubimy spamu!
Please wait

Bestseller

Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia
  • Autor: Agnieszka Wielobób, Maciej Wielobób
  • Cena: 29.90 zł
  • Marka: Sensus
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
Dodaj Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia do koszyka

Książka Dnia

Joga dla ciała, oddechu i umysłu. Program przywracania równowagi życiowej
  • Autor: A.G. Mohan
  • Zniżka: 19%
  • Cena: 34.90 27.92 zł
  • Marka: Sensus
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
Dodaj Joga dla ciała, oddechu i umysłu. Program przywracania równowagi życiowej do koszyka

Losowa Książka

Obudź swoją kreatywność. Jak aktywować twórczy potencjał umysłu
  • Autor: Dagmara Gmitrzak
  • Cena: 34.90 zł
  • Marka: Sensus
  • Status: Niedostępna
  • Typ: Książka

Książka chwilowo niedostępna.

Logowanie

Zarejestruj się